Brioşe sărate mozaic

Desi multa vreme am crezut ca briosele nu pot fi decat dulci, m-am gandit sa incerc sa incerc si varianta de briose sarate, ideale ca aperitiv, fiindca am gasit o reteta simpatica in revista Ioana.. am adaptat-o la ce imi place mie sa mananc si am ajuns la varianta asta: - 200g de taietei, eu ii prefer pe cei de la Rolton in primul rand pt ca au timpul de fierbere f scurt (2 min) si in al doilea rand pt ca sunt paste cu ou. - 200g de sunca presata - un borcan de legume mexicane de la Bonduelle - un borcanel de smantana (200g) - 5 oua - 200g cascaval ras - o ceapa mica - un praf de copt - condimente: sare, piper, vegeta si neaparat patrunjel, ceapa verde uscata


Intr-o tigaie cu putin unt, se calesc legumele mexicane, ceapa taiata marunt marunt si sunca, condimentate bine. Taieteii se fierb separat, dupa instructiunile de pe pachet. Intr-un vas batem ouale ca pt omleta, adaugam smantana si cascavalul ras (puteti lasa 2-3 linguri de cascaval si pt ornat, dar nu e musai) plus praful de copt. Stoarcem bine taieteii si ii amestecam cu legumele calite cu sunca si cu sosul de ou, smantana si cas. Condimentam dupa gust cu verdeturi. Ceapa verde uscata (cea de la Kotani, este foarte aromata si va da o aroma deosebita). Tapetam formele pt briose cu hartia specifica si le umplem cu compozitie, chiar si peste marginea hartiei. Le lasam la copt cca 30 de minute.


La sfarsit ne bucuram de niste briose viu colorate, de asta le si zice "mozaic" care sigur fac furori la invitati.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu