Pasta de conopida

Un aperitiv de mare angajament, zic eu, asa ca am zis ca e musai sa il impartasesc si cu voi.

Ingrediente:
- o conopida mijlocie
- o ceapa mare
- maioneza (pt maioneza, daca doriti sa o faceti si nu sa o cumparati, aveti nevoie de un galbenus fiert, unul moale, o lingura de mustar si ulei)

Rupem conopida in buchetele si o fierbem in apa cu sare. Apoi o pisam fie cu furculita, fie cu robotelul de bucatarie. Eu am ales a 2-a varianta, pt ca asa iese pasta mult mai fina. Tot cu robotelul am casapit marunt marunt si ceapa, pe care am amestecat-o cu conopida.

Pt maioneza: frecam bine cele doua galbenuse cu lingura de mustar, apoi incepem sa punem in fir uleiu, amestecand continuu si in acelasi sens, ca sa nu se taie maioneza. Se amesteca pana devine consistenta. Am turnat maioneza peste conopida si ceapa, am condimentat cu ierburi uscate.


Am servit bunaciunea pe paine cu modele, garnisita cu ardei iuti:

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu