Peste cu malai

De curand am primit un somn foarte mare pe care l-am portionat si l-am gatit de mai multe ori in diverse moduri. Pentru ca peste la tava tot facusem si peste pane la fel, m-am gandit sa fac un peste crocant, inrudit cu pestele pane, pe care mi-l prepara mama cand eram mica.

Pestele cu malai este deci o reteta culinara veche, cel putin in ceea ce ma priveste, insa o reteta care nu isi pierde niciodata actualitatea. Am ajuns la concluzia ca decat sa folosim tot felul de pliculete cu crocant pentru peste, tot mai bun e faina de malai.

Ingrediente:
- 5-6 bucati de peste
- 2 oua
- faina de malai
- faina alba
- sare, piper, condimente pentru peste

Procedura este foarte simpla, pentru ca asa imi place mie sa gatesc, retete culinare cat de simple. Spalam bine pestele, il curatam si il portionam, il condimentam, apoi il trecem prin faina, prin oua, prin malai si prajim bine pe ambele parti pana obtinem o crusta aurie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu