Salata cu somon afumat

Am zis ca incepem cu seria de retete mai usurele la stomac si la preparare. Daca nici asta nu e cea mai simpla reteta din lume, nu stiu care poate fi. Ideea e doar sa va placa somonul afumat si de acolo... nu aveti cum sa gresiti.

Ingrediente:
- 150 gr file de somon afumat
- 1 castravete mare
- un borcanel de iaurt gras
- un fir de ceapa verde
- piper proaspat macinat, sare


Totul e foarte simplu, numa' un cutit bun sa aveti la indemana. Curatam castravete si l-am taiat marunt, apoi taiem somonul fideulte si ceapa verde la fel, marunt marunt. Partea alba de la ceapa o folosim in salata, iar cozile le folosim pentru a garnisi salata.


Amestecam apoi somonul, castravetele, ceapa si iaurtul. Condimentam cu sare si piper si halim :)


E foarte important sa folositi un iaurt foarte gras, ori unul grecesc din asta de care am folosit eu, care are 10% grasime, cred, si pe care l-am luat din Carrefour, ori iaurtul de bivolita si oaie, de la Napolact, cel in cutie cu galben si portocaliu, care e gras si foarte bun.

De mancat, am mancat salata cu paine prajita, d'aia bio primita cadou la Roblogfest, ca inca nu aveam toaster la casa noua. Sa va fie de bine!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu