Cascaval pane

Dupa atatea retete exotice, era si cazul sa mai facem si ceva mai obisnuit, nu? Eu zic ca da, asa ca va propun reteta de cascaval pane, o reteta culinara atat de simpla, ca ti-e mai mare dragul sa te apuci de ea :) Si nu, nu pretind ca am inventat eu casul pane, va prezint pur si simplu cum il fac eu :))

Ingrediente:
- 4-5 felii de cascaval
- 2 oua
- faina
- pesmet
- sare si piper


Batem bine ouale, saram si piperam dupa gust, apoi amestecam ouale cu 3-4 linguri cu varf de faina, astfel incat sa obtinem o compozitie groasa, ca si smantana. Asa ne asiguram ca vom avea o crusta frumusica pe cascavalul pane.

Dam cascavalul prin faina, apoi prin amestecul de ou si faina si apoi prin pesmet. Eu prajesc putin pesmetul inainte, intr-o tigaie de teflon, fara nici un fel de grasime, asa e mai crocant si capata culoare. Prajim cascavalul in ulei incins, pe ambele parti, insa la foc mediu, niciodata la foc iute. De altfel, nici un fel de pane nu e bine de prajit la foc iute, pentru ca se prajeste prea tare crusta, in timp ce mijlocul ramane nafacut.


Noi am mancat cascavalul pane cu cartofi prajiti si castraveti murati.

Am uitat ceva: sa nu folositi mozarella sau un cascaval moale, pentru ca indiferent cat de groasa e crusta, tot va curge. Va sugerez fie un cas de la tara (eu asa am folosit si am taiat felii de cca 1 cm grosime) fie un cascaval mai tare, de exemplu cascavalul Dalia (consistenta lui variaza de la un producator la altul) si puteti da casul de 2 ori prin amestec – faina-ou-faina-ou-pesmet.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu